بهترین شهرهای روسیه

بهترین شهرهای روسیه

به هر حال واقعیت این است که در سال های اخیر ما شاهد مهاجرت افرادی از هموطنان خود به سایر کشورهای خارجی هستیم که این اقدام به منظور ارتقاء سطح کیفی زندگی انجام می‌گیرد. برای مثال مهاجرت به روسیه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و  هر کدام از آن ها هدفی برای این کار دارند. مهاجرت تحصیلی در روسیه و مهاجرت کاری از جمله مهم‌ترین دلایل مردم ایران برای سفر به کشور روسیه و دریافت اقامت از آن کشور است. حتماً برای شما بسیار مهم است که بعد از اقامت در این کشور در یکی از بهترین شهرهای آن زندگی کنید. ما در این مقاله بهترین شهرهای روسیه را به شما معرفی خواهیم کرد

 معرفی بهترین شهرهای روسیه

 شهر سن پترزبورگ از بهترین شهرهای روسیه

در گذشته این شهر به عنوان پایتخت کشور روسیه شناخته شده بود در حالی که امروزه شهر مسکو پایتخت کشور روسیه است. شهر سن پترزبورگ در سال ۱۷۹۳ میلادی احداث شد و مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های آن عبارتند است:

–        وجود رودخانه نوا

–       وجود زیباترین خیابان ها در این شهر همانند خیابان نوسکی

–        امکان کشتیرانی در شهر سن پترزبورگ

–        برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب

 مسکو از بهترین شهرهای روسیه

همانگونه که گفته شد مسکو هم اکنون پایتخت کشور روسیه است و در سال ۲۰۲۱ به عنوان بهترین شهر این کشور شناخته شد. جمعیت آن بالغ بر ۱۲ میلیون نفر بوده و آثار هنری زیبایی همانند گنبدهای پیازی شکل و همچنین کلیساهای تاریخی در این شهر وجود دارد. جاذبه های توریستی در شهر مسکو بسیار زیاد است که این جمله می‌توان به کاخ کرملین اشاره نمود.

 

 شهر کازان و پسکوف

جالب است بدانید که فرهنگ غالب در شهر کازان مخلوطی از فرهنگ اروپایی و آسیایی است. شهر پسکوف نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور روسیه و همچنین یک منطقه تاریخی شناخته شده است. به همین دلیل سالانه توریست های زیادی به این قسمت از کشور سفر می کنند و جالب است بدانید که در این شهر کلیسا و دیوارهای قرون وسطایی وجود دارد

 

شهر نیژنی نووگورود

این شهر در منطقه تلاقی دو رودخانه ولگا و اوکاکا قرار گرفته است و غنی از هنر معماری با سبک روسی است به طوری که بیش از ۶۰۰ آثار باستانی در این شهر قرار گرفته است. شهر نیژنی را می‌توان به عنوان یکی از شهرهای بزرگ با سالن های بسیار مجلل جهت برگزاری کنسرت ها معرفی نمود. با توجه به آنچه که گفته شد در صورتی که قصد مهاجرت به روسیه را دارید و یا اینکه می خواهید بعد از مهاجرت تحصیلی به روسیه در همین کشور اقامت کنید حتماً به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از هر چیز  شهرهای مختلف این کشور را بررسی نموده و بهترین محل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 18 =