تولد فرزند در روسیه

تولد فرزند در روسیه

حتماً تا به حال با این موارد برخورد داشته اید که برخی از آشنایان شما تمایل دارند فرزند خود را در کشور خارجه به دنیا بیاورند تا بتوانند از این طریق اقامت کشور مربوطه را برای همیشه از آن خود کنند. در واقع تولد فرزند در کشور خارجی یکی از روش های مهاجرت به حساب می آید به همین دلیل است که والدین باید تحقیق کرده و بهترین کشور خارجی که در آینده برای فرزند بسیار مناسب باشد را انتخاب نماید. تولد در روسیه یکی از روش های مهاجرت به روسیه است که از این  طریق فرزند شما می تواند اقامت دائمی خود در این کشور را دریافت نموده و حتی برای همیشه  جهت ادامه تحصیل و کار در این کشور زندگی کند

 قوانین تولد در روسیه

با توجه به آنچه که گفته شد شاید شما از جمله والدینی باشید که تمایل دارید تولد فرزند در روسیه اتفاق بیفتد. در این صورت آینده شغلی، تحصیلی و زندگی بسیار خوبی برای فرزند شما رقم خواهد خورد چرا که کشور روسیه هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امکانات رفاهی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. اما اکنون این سوال به وجود می‌آید که قوانین تولد در روسیه چیست؟ برای اینکه بتوانیم برای فرزند خود اقامت و تابعیت در روسیه دریافت کنیم شرایط خاصی مورد نیاز است. به طور کلی چند راه برای دریافت اقامت در کشور روسیه وجود دارد که عبارتند از:

–        مهاجرت تحصیلی به روسیه و اخذ اقامت

–        ازدواج کردن با یکی از اتباع روسیه

–        ثبت شرکت در روسیه و شروع به کار

–        تولد در روسیه

–        دریافت اقامت در روسیه از طریق پناهندگی

در صورتی که شما تمایل دارید تولد فرزند در روسیه رقم بخورد و از این  طریق بتوانید ویزای تولد روسیه را برای او دریافت نمایید لازم است مدارک زیر را در اختیار داشته باشید:

–        والدین باید پاسپورت خود را ارائه نمایند.

–        یکی از والدین باید تابع کشور روسیه بوده و یا اینکه هر دو والد در زمان تولد فرزند، اقامت در کشور روسیه داشته باشند.

–        همچنین باید طبق اسناد و مدارک ثابت گردد این فرزند متعلق به شما است.

–        لازم است در زمان ثبت مدارک، سند ازدواج خود و ترجمه آن را با خود به همراه داشته باشید.

–        برای اینکه ثابت کنید در کشور روسیه زندگی می کنیم باید اسناد مبنی بر نشانه محل سکونت را ارائه کنید.

 مزایای تولد فرزند در روسیه

–        همانگونه که گفته شد کشور روسیه دارای امکانات بسیار زیادی از نظر رفاهی و اقتصادی بوده و در نتیجه فرزند شما در آینده می‌تواند در یک کشور بسیار عالی از نظر ‏رفاهی زندگی کند.

–        با توجه به اینکه کشور روسیه دارای چند دانشگاه معتبر بین المللی است بنابراین فرزند شما برای تحصیل در روسیه دچار مشکل نخواهد شد و نیازی به مهاجرت تحصیلی به روسیه نیست.

–        از دیگر  مزیت های تولد در روسیه این است که فرزند شما از نظر کاری آینده درخشانی خواهد داشت چرا که  تحصیل کردن در یک دانشگاه معتبر قطعاً باعث قوی شدن رزومه علمی گشته و همین موضوع باعث می‌شود که در پیدا کردن کار دچار محدودیت نباشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 17 =