آزمون زبان روسی

خانه / آزمون زبان روسی

از زمانی که وارد دانشگاه می شوید باید بدانید که رشته تحصیلی شما و دانشگاهی که برای تحصیل انتخاب کرده اید بر آینده شغلی شما تاثیر می‌گذارد.  به همین دلیل است که والدین ترجیح می‌دهند حتی فرزندان خود را از زمان دبیرستان به کشورهای خارج فرستاده و تمام هزینه های تحصیل آن ها را در یکی از بهترین دانشگاه های بین المللی تامین نمایند تا از این طریق بتوانند نقش موثری در آینده شغلی فرزندان خود داشته باشند. مهاجرت تحصیلی به روسیه در کشور ما به خصوص در بین دانشجویان با استقبال زیادی مواجه شده است. کافیست براساس رشته تحصیلی خود تحقیقات لازم را انجام دهید تا بهترین دانشگاه را در جهان و یا حتی در کشور روسیه برای ادامه تحصیل پیدا کنید. هر کدام از کشورهای خارجی شرایطی را برای پذیرش داوطلبان تعیین می کنند. برای مثال به منظور تحصیل در دانشگاه های روسیه لازم است شما آزمون زبان روسی را با موفقیت سپری کرده و نمره قبولی را به دست بیاورید.

آزمون زبان روسی
آزمون روسی

مراحل  آزمون بین المللی زبان روسی

–       موفقیت در سطح مقدماتی تعیین می‌کند که داوطلب یا دانشجو در  نیازهای ارتباطی مقدماتی خود به صورت محدود، در موقعیت های روزانه توانا بوده  و می تواند وارد سطح پایه شود.

–        افرادی که می‌خواهند تابعیت روسیه را بدست بیاورند باید سطح پایه آزمون زبان روسی را با نمره مناسب قبول شوند چرا که این مرحله نشان می‌دهد فرد متقاضی در نیازهای اساسی ارتباطی خود در موقعیت های روزمره و ارتباطات فرهنگی با مردم کشور روسیه مشکلی نخواهد داشت.

–        قطعاً دانشجویانی که می خواهند در یکی از بهترین دانشگاه های بین المللی روسیه مشغول به تحصیل شوند باید مرحله متوسط یا سطح یک آزمون بین المللی زبان روسی را با نمره حد نصاب قبول شوند.  افرادی که بتواند سطح یک را با موفقیت سپری کنند به این معنا است که در نیازهای اصلی ارتباطی خود و همچنین نیازهای آموزشی و حرفه‌ای دچار مشکل نمی شوند.

–        موفقیت در سطح دو یا سطح پیشرفته آزمون زبان روسی به این معنا است که دانشجو می تواند بدون هیچ مشکلی در مقطع دکترای دانشگاه های روسیه به راحتی تحصیل کرده و از نظر نیازهای ارتباطی، آموزشی و حرفه ای هیچ مشکلی نداشته باشد.

–        قبولی در سطح سه آزمون زبان روسی نشان دهنده تسلط کافی و حرفه ای فرد متقاضی به زبان روسی است به گونه ای که می‌تواند در ترجمه شفاهی، متنی و حتی در امور روزنامه ‌نگاری شرکت نماید.

–        آخرین سطح از آزمون زبان مربوط به سطح ۴ یا تسلط کامل به زبان روسی می شود. فردی که بتواند به این مرحله رسیده و نمره مناسبی را کسب نماید همانند یک فرد روسی زبان بوده و از نظر زندگی در این کشور و همچنین کار هیچ  محدودیتی ندارد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =