افتتاح حساب بانکی در روسیه

افتتاح حساب بانکی در روسیه

برای رفتن به هر کشور خارجی چه برای کار و چه برای مهاجرت، لازم است که شما یک حساب بانکی در آن کشور مربوطه داشته باشید تا از این طریق بتوانید سرمایه خود را به بانک مربوطه در کشور مقصد انتقال دهید. این کار باید در اولین فرصت انجام شود تا از بابت پول و دارایی خود نگرانی نداشته باشید. در صورتی که می خواهید اقدام مهاجرت تحصیلی به روسیه کنید و یا اینکه قصد دارید برای همیشه در آن کشور اقامت گرفته و یا تابعیت داشته باشید، به هر حال لازم است افتتاح حساب بانکی در روسیه را در اولین قدم انجام گیرد. شما برای انجام هر کار در کشور مقصد نیاز به حساب بانکی با موجودی کافی دارید. بنابراین لازم است قبل از اینکه وارد کشور مقصد شوید، از شرایط افتتاح حساب در آن کشور مطلع باشید.

 شرایط افتتاح حساب بانکی در روسیه براساس سال ۲۰۲۱

قوانین هر کشوری در امور بانکی براساس همان کشور تعریف شده و بنابراین این مسئله مهم است که شما قبل از ورود به کشور مقصد، حتما تمام شرایط لازم برای افتتاح حساب بانکی را بدانید.  به منظور افتتاح حساب بانکی در روسیه لازم است که مدارک زیر را در اختیار داشته باشید:

–        لازم است که از صفحات شناسنامه خود عکس گرفته و براساس قوانین بانک مورد نظر عکس ها را از صفحات مربوطه در اختیار بانک قرار دهید.

–        همچنین باید شما مجوز اقامتی معتبر خود را به بانک ارائه کنید. برای مثال اگر شما مهاجرت تحصیلی به روسیه دارید لازم است پاسپورت خود را برای افتتاح حساب در روسیه به بانک مدنظر خود تحویل دهید.

–        شما باید از طریق ارائه قبوض خدماتی و یا ارائه نامه از دانشگاه، آدرس محل زندگی خود را در روسیه ارائه نمایید.

 

 افتتاح حساب بانکی در روسیه از کشور مبدا

عاقلانه ترین کار این است که شما قبل از مهاجرت به روسیه، امور مربوط به افتتاح حساب را از طریق کشور خود انجام دهید تا تمام ارز و دارایی مالی شما قبل از ورود به کشور به حساب جدید منتقل شود. در این صورت به محض ورود به روسیه مطمئن خواهید بود که از نظر مالی مشکلی نداشته و می توانید امور خود را به راحتی پیش ببرید. خوشبختانه امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین در روسیه فراهم شده است. بنابراین شما می توانید مراحل اولیه افتتاح حساب را در کشور خود انجام داده و  بعد از اخذ ویزا و ورود به کشور روسیه، سایر امور مربوط به افتتاح حساب را انجام دهید.  به شما توصیه می کنیم که قبل از اقدام به هر کاری مهمترین بانک‌های بین‌المللی کشور روسیه را پیدا کرده و سپس از اقدامات مربوط به افتتاح حساب را انجام دهید.

اگر قصد مهاجرت به روسیه را دارید، حتما به انتقال وجه به بانک های این کشور فکر کرده اید. آیا می دانید برای افتتاح حساب بانکی در روسیه به چه صورت باید عمل کرد؟

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − 1 =