دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه

خانه / دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه

تحصیل در کشور روسیه

روسیه کشوری فوق‌‌العاده متنوع است و تعداد دانشجویان بین‌‌المللی در آن روز به روز در حال افزایش است. روس‌‌ها اکثرا مهربان و ملایم و خوش‌‌رو هستند، به همین دلیل است که از هر دانشجو واقعاً در دانشگاه،‌‌ استقبال و احترام می‌‌شود. زبان رسمی‌‌آنان، روسی است. تحصیل در روسیه و دانشگاه‌های آن معتبر و سودمند است. متقاضیان با انتخاب دانشگاه‌های این کشور و تحصیل در آن تمام مهارت‌‌ها و دانش لازم را در یک تخصص انتخاب شده، کسب می‌‌کنند. روسیه کشوری عظیم است که در آن شما می‌‌توانید تعداد زیادی دانشجوی داخلی و بین‌‌المللی را ملاقات کنید که موفق به تحقق بخشیدن به رویاهای خود در زمینه‌‌های علمی ‌‌و پژوهشی شده‌‌اند. این موفقیت‌‌ها شامل یک انتخاب عظیم از دانشگاه‌‌های متخصص در زمینه‌‌های مختلف بسته به آنچه شما می‌‌خواهید، است. براساس سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، روسیه به عنوان تحصیل کرده‌‌ترین کشور در جهان انتخاب شده است و کشورهایی مانند کانادا، ژاپن، اسرائیل و ایالات متحده را پشت سر گذاشته است. در ادامه این مقاله به دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه که یکی از دانشگاه‌های معتبر مسکو است، پرداخته‌‌ایم.

دانشگاه اودیکیوف مسکو

یکی از دانشگاه‌های معتبر این کشور دانشگاه اودیکیوف مسکو A.I Evdokimov Moscow State University of Medicine and Dentistry است. این دانشگاه که در پایتخت روسیه قرار گرفته است، هر ساله دانشجویان زیادی را به خود جذب می‌‌کند. در دانشگاه اودیکیوف مسکو، ۱۰۰ زبان در ۱۶۰ گروه قو‌می ‌‌وجود دارد. همچنین باید بیان شود که بیش از یک چهارم ادبیات علمی ‌‌جهان به زبان روسی منتشر می‌‌شود و یکی از شش زبان رسمی ‌‌سازمان ملل است. دانشجو پس از انتخاب تحصیل در این کشور، مجبور به انتخاب مدرک آموزشی است. بسته به تخصص انتخاب شده این مدرک، می‌‌تواند روسی یا انگلیسی و در بعضی موارد فرانسوی باشد. تحصیلات متوسطه در روسیه به جای ۱۲ سال، در ۱۱ سال به پایان می‌‌رسد. گواهی آموزش عمو‌می ‌‌مقدماتی دریافت شده، می‌‌تواند در این دانشگاه انجام گیرد که به نوبه خود، دانشجو را واجد شرایط ورود به آموزش عالی می‌‌کند. گزینه دیگر این است که دانشجو ‌می‌‌تواند مدرک کاردانی را در یک مدرسه یا کالج به مدت سه سال دنبال کند و به طور مستقیم به کار خود ادامه دهد.

دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه
دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه

دانشگاه ایالتی پزشکی و دندانپزشکی اودیکیوف مسکو A.l Evdokimov Moscow State University of Medicine and Dentistry یکی از برجسته‌‌ترین دانشگاه‌‌های آموزش عالی پزشکی و یکی از بزرگ‌‌ترین مراکز آموزشی علمی ‌‌و عملی و همچنین سازمانی پیشرو در جهت آموزش عالی در روسیه است که با آموزش متخصصان دندانپزشکی و پزشکی عمو‌می ‌‌همراه است. این دانشگاه دارای موارد آموزشی مدرن، کلینیک‌‌ها و آزمایشگاه‌‌هایی است که بر اساس آن، ۱۱ دانشکده کار می‌‌کنند که دندانپزشکی، پزشکی، اقتصادی، دانشکده روانشناسی بالینی، پزشکی کیفری، دانشکده آموزش پس از صلاحیت، آموزش حرفه‌‌ای متوسطه، دانشکده آموزش و پرورش در دانشکده پزشکی عالی‌‌، دانشکده آمادگی پیش‌‌دانشگاهی و دانشکده مددکاری اجتماعی از جمله این دانشکده ها هستند. این دانشگاه که در روسیه مسکو واقع شده است، محلی مناسب برای تحصیل دانشجویان به شمار ‌می‌‌رود.

تاسیس و شکل‌‌گیری دانشگاه اودیکیوف مسکو

دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو یکی از دانشگاه‌‌های اصلی و برجسته در روسیه است که آموزش‌‌هایی را در زمینه دندانپزشکی و پزشکی ارائه می‌‌دهد. در سال ۱۹۲۷ موسسه ملی دندانپزشکی به موسسه ملی دندانپزشکی تغییر نام داد. در سال ۱۹۳۹ موسسه تحقیقات دولتی دندانپزشکی و موسسه دندانپزشکی مسکو در موسسه دندانپزشکی دولتی مسکو ادغام شدند. در سال ۱۹۴۹ موسسه دندانپزشکی دولتی مسکو به موسسه پزشکی و دندانپزشکی مسکو سازماندهی مجدد شد. در سال ۲۰۰۱ گروه روانشناسی بالینی در دانشگاه تشکیل شد. در سال ۲۰۰۴ دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو، دانشکده اقتصاد را ایجاد کرد.
امروزه دانشگاه اودیکیوف مسکو متشکل از ساختمان‌‌های مدرن دانشگاهی، کلینیک‌‌ها و آزمایشگاه‌‌های پیشرفته‌‌ای است که بر اساس حوزه دندانپزشکی، پزشکی، اقتصادی، پزشکی کیفری، آموزش تحصیلات تکمیلی، آموزش حرفه‌‌ای متوسطه، آموزش معلم در مدرسه عالی پزشکی، آموزش مقدماتی و دانشکده مددکاری اجتماعی فعالیت می‌‌کند. کارکنان آموزشی دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو بی‌‌نظیر هستند و متخصصانی با مهارت‌‌های استثنایی در تدریس هستند. کادر آموزشی دانشگاه، متشکل از اعضای دانشگاهی، اعضای مسئول آکاد‌می‌‌علوم روسیه، بیش از ۴۵۰ پزشک و ۹۹۵ نماینده است.

درباره دانشگاه اودیکیوف مسکو

ظرفیت آموزشی و پرسنلی دانشگاه اودیکیوف مسکو بی‌‌نظیر است. در ۱۱۴ بخش، متخصصان واقعی دارای مهارت‌‌های انحصاری آموزشی که شامل: ۲۴ عضو دانشگاهی و چندین عضو متناظر آکاد‌می‌‌علوم روسیه هستند و بیش از ۱۵۰۰ دکترای علوم پزشکی و استادان مجرب در آن به فعالیت می‌‌پردازند. روند آموزشی در دانشگاه در ۱۱۴ بخش انجام می‌‌شود که بیش از ۸۰ مورد آن، مربوط به دانشکده آموزش عالی و مابقی مربوط به دانشکده آموزش تحصیلات تکمیلی است. واحدهای آموزشی ساختاری، توسط استانداردهای آموزشی دولتی، محتوای برنامه درسی، برنامه‌‌های حرفه‌‌ای آموزشی، تعیین می‌‌شوند. ساختار واحدهای آموزشی دانشگاه، به منظور بهینه‌‌سازی روند آموزشی، توسعه جهت‌‌گیری‌‌های جدید پزشکی، اطمینان از نیازهای عملی خدمات بهداشتی عمومی، دائماً در حال بهبود است.

دانشکده‌‌های مختلف دانشگاه اودیکیوف مسکو

• دانشکده پزشکی عمو‌می‌‌
مدت زمان مطالعه: دوره تمام وقت ۶ سال
سالانه به طور متوسط تعداد فارغ‌‌التحصیلان تمام وقت و نیمه وقت در دانشگاه اودیکیوف مسکو، ۷۰۰ نفر هستند. ۵۰۰ رشته علمی‌‌در این دانشگاه وجود دارد، از جمله ۸۰ استاد و ۱۴۳ استاد دانشیار. روسای گروه‌‌ها توسط دانشگاهیان RAMS اداره می‌‌شوند. بخش‌‌های بالینی در ۲۵ بیمارستان بزرگ و چند منظوره در مسکو مستقر هستند، آمبولانس‌‌های متعددی در موسسه تحقیقات، موسسه جراحی AV Vishnevsky ، بیمارستان بالینی وزارت دفاع و مجتمع میکروسکوپی چشم SN Fyodorov وجود دارند. از سال ۲۰۱۲ این دانشگاه راه‌‌اندازی شده است و جزء جدیدترین مجموعه‌‌های آموزشی مدرن در مسکو است.

• دانشکده دندانپزشکی
مدت زمان مطالعه: دوره تمام وقت ۵ سال
سالانه متوسط تعداد فارغ‌‌التحصیلان در دانشگاه اودیکیوف مسکو ۶۰۰ نفر هستند.
۶۲ بخش، آموزش مدرن را برای دانشجویان دندانپزشکی ارائه می‌‌دهند.
این آموزش، در کلینیک‌‌های دانشگاه و بیمارستان‌‌ها و موسسات دولتی مسکو برگزار می‌‌شود. برای دانشجویان تجهیزات پزشکی پیشرفته و آزمایشگاه‌‌های مدرن برای تکنسین‌‌ها ارائه شده است.
MSUMD تنها دانشکده دندا‌‌نپزشکی است که عضو انجمن آموزش دندانپزشکی در اروپا است.

دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه
دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه

• دانشکده روان‌‌شناسی بالینی
مدت زمان مطالعه: دوره تمام وقت ۵،۵ سال
سالانه متوسط تعداد فارغ‌‌التحصیلان در دانشگاه اودیکیوف مسکو ۳۰‌‌۴۰ نفر هستند.
برنامه درسی این دوره، توسط کارکنان دانشگاهی کاملاً آموزش دیده در ۲۱ گروه دانشگاه انجام می‌‌شود. رویه دانشجویان در کلینیک‌‌های دانشگاه (روان‌‌پزشکی) و در بیمارستان‌‌هایی با تمرکز بر روان‌‌پزشکی، اعصاب، اعصاب و روان و اختلالات جسمی، موسسات آموزشی و خدمات اجتماعی برگزار و اجرا می‌‌شود. فارغ‌‌التحصیلان در موسسات پزشکی و روانپزشکی و شرکت‌‌های مشاوره کار می‌‌کنند. همچنین آنها واجد شرایط تمرین خصوصی هستند.

• دانشکده اقتصاد
مدت زمان مطالعه: دوره تمام وقت ۴ سال
برنامه درسی دوره کارشناسی در دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه، شامل ۵۶ رشته است و تأکید بر اینکه این برنامه بسیاری از جنبه‌‌های بهداشت عمو‌می‌‌ را شامل ‌می‌‌شود، لذا توجه به آن بسیار مهم است. دانشجویان در ۱۵ بخش دانشکده‌‌های مختلف توسط افراد حرفه‌‌ای آموزش می‌‌بینند. آ‌‌ها در وزارت بهداشت، شرکت‌‌های بیمه و دارویی، اداره مالیات و بیمارستان وزارت دفاع تمرین می‌‌کنند.

• دانشکده خدمات اجتماعی
مدت زمان مطالعه: دوره تمام وقت ۴ سال
تخصص در این حوزه در بخش‌‌های «خدمات اجتماعی» و «کمک پزشکی اجتماعی با جمعیت» است. برنامه درسی این دوره شامل، ۶۴ رشته در ۱۷ گروه از دانشکده‌‌های مختلف است. در طول تحصیل، دانشجویان در زمینه‌‌های جامعه‌‌شناسی، روان‌‌شناسی، تعلیم و تربیت، انسان‌‌شناسی، زمین‌‌شناسی، بوم‌‌شناسی اجتماعی، خدمات حل تعارض، نظریه و روش‌‌های خدمات اجتماعی، مراقبت تسکینی، اصول قانون و سیاست اجتماعی، فعالیت دارند. در حقیقت، دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو به نام AI Evdokimov یک موسسه آموزش عالی دولتی در روسیه است. پردیس اصلی این دانشگاه در مسکو که پایتخت روسیه است، واقع شد.

از دیگر ویژگی‌‌ها و امکانات این دانشگاه می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
شانس بالا برای ثبت نام: هنگام اقدام به تحصیل در دانشگاه‌‌های برتر خارج از کشور از جمله دانشگاه اودیکیوف مسکو، شما به همراه با استعدادترین متقاضیان کشورهای مختلف، رقابت می‌‌کنید. طبق آمار، کمتر از ۱۰٪ متقاضیان در برابر رقابت مقاومت می‌‌کنند. موفقیت آنها مبتنی بر بسته‌‌ای از اسناد تقاضانامه است که براساس آن کمیته پذیرش ثبت‌‌نام یا دعوت به مصاحبه، آن را در نظر می‌‌گیرد.

جوایز و دستاوردهای برنامه آموزشی: امروزه دانشگاه پزشکی دولتی اودیکیوف مسکو یک موسسه پزشکی تحقیقاتی بزرگ است. طی سال‌‌های فعالیت خود، چندین نسل دندانپزشک برای روسیه و سایر کشورها را آموزش داده است. این برنامه آموزشی شامل IT ، بازی در نقش و سیستم امتیازدهی است. دوره‌‌های مطالعه و شبیه‌‌سازی در مرکز آموزش مهارت‌‌های عملی، ارائه شده است. این دانشگاه پزشکی دولتی، بهترین برنامه‌‌های تخصص خود را در زمینه بهداشت ارائه می‌‌دهد که از جمله آنها ‌می‌‌توان به داروسازی، پزشکی عمومی، اطفال اشاره کرد.

کادر آموزشی در میان معلمان دانشکده و اساتید، اعضای متناظر آکاد‌می‌‌علوم روسیه، دارندگان ممتاز آموزش عالی، پزشکان ممتاز و کارگران ممتاز علوم فدراسیون روسیه وجود دارد.

شرکای دانشگاه در برنامه آموزشی: دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه، همکاری‌‌های طولانی مدتی با دانشگاه علوم پزشکی IM Sechenov First Moscow ، موسسه تحقیقات مرکزی و جراحی دندان و فک و صورت وزارت بهداشت و درمان فدراسیون روسیه ایجاد کرده است.

دستاوردهای دانشجویان و دانش‌‌آموختگان: دانشجویان در کنفرانس‌‌های علمی‌‌کاربردی دانشگاه اودیکیوف مسکو در سطوح مختلف، فعالیت دارند. آنها اغلب در المپیادها و مسابقات مضمونی و بین رشته‌‌ای، برنده جایزه می‌‌شوند. فارغ‌‌التحصیلان به عنوان رئیس گروه‌‌ها در دانشگاه‌‌های پزشکی کار می‌‌کنند و در موسسات تحقیقاتی بسیاری از مناطق روسیه استخدام می‌‌شوند.

امکانات و منابع ساختمان‌‌ها: دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه، مجهز به فناوری‌‌های رایانه‌‌ای با دسترسی به محیط آموزشی و اطلاعات دانشگاه است. در این دانشگاه از یک سالن رویدادهای مهم، یک سالن کنفرانس، اتاق مطالعه و کتابخانه، سالن‌‌های ورزشی و یک مرکز تفریحی ورزشی برای فعالیت‌‌های فوق برنامه استفاده می‌‌شود. شورای دانشمندان جوان، اتحادیه صنفی دانشجویان، مرکز بین‌‌دانشگاهی مبانی بهداشت انسان، مرکز هنر و فرهنگ، تیم‌‌های دانشجویی نجات، قانون و نظم و رحمت به طور فعال کار می‌‌کنند و آموزش می‌‌بینند. در دانشگاه، پروژه‌‌های داوطلبانه در حال اجرا است.

فرصت‌‌هایی برای دانشجویان آموزش بالینی در بخش دندانپزشکی، کلینیک سرپایی دانشگاه پزشکی دولتی، بخش جراحی، بخش سرطان گردن و سر در مرکز آنکولوژی منطقه‌‌ای اختصاص داده شده است. تعدادی از سایت‌‌های بالینی، در مراکز درمانی و پیشگیری منطقه‌‌ای و شهری واقع شده‌‌اند. فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه اودیکیوف مسکو می‌‌توانند جهت استخدام، مدارک زیر را کسب کنند: پزشکی، دندانپزشکی، جراح دندانپزشکی، پروتزهای دندانی، ارتودنتیست، پدیادنتیست، جراح فک و صورت.

دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه

پذیرش دانشگاه اودیکیوف مسکو به کمک متخصصان

ورود به دانشگاه اودیکیوف مسکو گام مهم و تعیین کننده‌‌ای در زندگی همه افراد است. دانشجویان با کمک از متخصصان می‌‌توانند راحت‌‌تر از این دانشگاه پذیرش گرفته و به این کشور مهاجرت کنند. برخی از نکاتی که افراد متخصص می‌‌توانند شما را راهنمایی کنند، عبارتند از:
• پیشنهاد گزینه‌‌های مناسب برای تحصیل در خارج از کشور؛
• پیشنهاد دانشگاه‌‌ها و برنامه‌‌های دانشگاهی که دقیقاً مناسب متقاضی است؛
• مطلع کردن دانشجو برای تهیه مجموعه‌‌ای از اسناد و برنامه‌‌های مهم.

علاوه بر این، اطلاعات مرتبط اطلاعات منسوخ و بی‌‌ربط زیادی در اینترنت وجود دارد که متقاضیان با تکیه بر آنها در روند پذیرش، اشتباهات مهمی‌‌را مرتکب می‌‌شوند. با کمک کارشناسان مربوطه در این حوزه، آنها به طور منظم وارد موسسات آموزشی در سراسر جهان می‌‌شوند؛ زیرا آن‌‌ها فقط از اطلاعات به روز استفاده می‌‌کنند، با دانشگاه‌‌ها در ارتباط هستند و مراحل پذیرش را از داخل می‌‌دانند و می‌‌توانند دانشجویان را در مراحلی چون: ارسال درخواست به دانشگاه‌‌های منتخب، درخواست بورس تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه‌‌ها، درخواست ویزای دانشجویی و… کمک نمایند.

صرفه جویی در وقت: UniPage نماینده رس‌می‌‌بسیاری از موسسات آموزشی در خارج از کشور است. همچنین از روش‌‌های قابل اعتماد و اثبات شده برای جستجوی برنامه‌‌های دانشگاهی و استفاده از استراتژی‌‌های پذیرش موفقیت‌‌آمیز استفاده می‌‌کند، بنابراین مشتریان آن‌‌ها وقت خود را برای جستجو برای بازیابی اطلاعات تلف نمی‌‌کنند و از برداشتن اقدامات غیر ضروری جلوگیری می‌‌کنند. در حالی که آن‌‌ها درگیر پذیرش شما هستند، شما می‌‌توانید در آماده شدن برای امتحانات و بهبود مهارت خود در زبان خارجی، متمرکز شوید.

ذخیره پول: کارشناسان UniPage حتی با بودجه محدود نیز قادر به ارائه شایسته‌‌ترین آموزش به شما هستند. آنها استراتژی ثبت‌‌نام و آموزش را تدوین می‌‌کنند که به شما کمک می‌‌کند در هزینه‌‌های کل آموزش و پرورش به میزان قابل توجهی صرفه‌‌جویی کنید. با مراجعه به این کارشناسان، بیشترین شانس را برای به دست آوردن منابع مالی اضافی مانند: کمک هزینه یا بورس تحصیلی برای دانشگاه اودیکیوف مسکو را دارید.

سخن پایانی

روسیه به عنوان رهبر جهان در آموزش بهترین ریاضی‌‌دانان، فیزیک‌‌دانان، شیمی‌‌دانان، زمین‌‌شناسان، مهندسان، برنامه‌‌نویسان، پزشکان در جهان شناخته شده است. بیش از ۸۰۰ دانشگاه در مناطق مختلف کشور روسیه در حال ارائه خدمات هستند، بیش از ۲۰۰ برنامه تحصیلی در انتظار دانشجویانی است که می‌‌خواهند همه رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. سه نوع موسسه آموزش عالی در دانشگاه اودیکیوف مسکو وجود دارد: دانشگاه‌‌ها، آکادمی‌‌ها و موسسات. دانشگاه‌‌ها طیف گسترده‌‌ای از برنامه‌‌ها را در تمام مقاطع تحصیلی ارائه می‌‌دهند. آکادمی‌‌ها، تحصیلات عالی را در همه سطوح ارائه می‌‌دهند و تحقیقات زیادی را انجام می‌‌دهند و معمولاً در یک شاخه مانند: علم، هنر یا معماری تخصص دارند. موسسات، بخش‌‌های مستقلی از دانشگاه‌‌ها یا آکادمی‌‌ها هستند که برنامه‌‌های آموزش حرفه‌‌ای را ارائه می‌‌دهند. در آخر باید گفت که کارشناسان بزرگ بین‌‌المللی خاطر نشان کرده‌‌اند که سیستم آموزشی روسیه یکی از پیشرفته‌‌ترین سیستم‌‌های آموزشی در جهان است. دانشجویان با انتخاب تحصیل در دانشگاه اودیکیوف مسکو در روسیه، از امکانات و ویژگی‌‌های برتر دانشگاه‌های معتبر این کشور بهره‌‌مند می‌‌شوند و با دریافت مدرک از دانشگاه‌های روسیه می‌‌توانند آینده شغلی خوبی را برای خود رقم بزنند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 12 =