دانشگاه پیراگوف روسیه

خانه / دانشگاه پیراگوف روسیه

دانشگاه پیراگوف روسیه Pirogov Russian National Research Medical (RNRMU) که درمسکو، پایتخت کشور روسیه قرار گرفته، دانشگاهی دولتی و معتبر جهت تحصیل در روسیه است. این موسسه آموزشی، مفهوم توسعه یافته‌‌‌ای را اجرا می‌‌‌کند که براساس آن زیرساخت‌‌‌ها، سازمان و روند آموزشی، منابع انسانی، سطح آموزش‌‌‌های تخصصی، کارهای تشخیصی، علمی و پزشکی، پایگاه مواد و روابط بین‌الملل با استانداردهای صنعت آموزش عالی و الزامات آیین‌‌‌نامه دانشگاه هماهنگ است. با دستور وزارت بهداشت، دانشگاه پیراگوف مسکو به عنوان عاملی موثر، برای توسعه و اجرای سیستم آموزشی برای سازماندهی فرآیند‌‌‌های آموزشی بر اساس مفاد بیانیه بولونیا شناخته شده است. در این بخش، پایگاه آموزشی و روش شناختی ایجاد شده و آموزش‌‌‌های موثر در این حوزه برای دانشجویان سال اول دانشکده های پزشکی شماره ۱ و شماره ۲ آغاز شده است. طی ۴‌‌‌۵ سال گذشته، رئیس جمهور اوکراین، رئیس شورای عالی اوکراین، وزیران آموزش و بهداشت، رئیس آکادمی ملی علوم پزشکی اوکراین، رئیس کمیسیون شورای عالی اوکراین در مورد سلامتی و بهبود آن در جامعه به گفتگوهایی پرداخته‌‌‌اند.

اشکال مختلف تحصیل به صورت تمام وقت و نیمه وقت در دانشگاه پیراگوف مسکو در حال انجام است، ۶ دانشکده در حال فعالیت هستند، دو دانشکده پزشکی (شماره ۱ و شماره ۲)، آموزش‌‌‌هایی را در زمینه و تخصص‌‌‌های پزشکی، اطفال و روان‌‌‌شناسی پزشکی، ارائه می‌‌‌دهند.

در دانشگاه پیراگوف روسیه ، دانشکده‌‌‌های دندان‌‌‌پزشکی و داروسازی به صورت کاملا سازمان یافته مجهز شده‌‌‌اند، ۱۰ بخش جدید در دانشکده‌‌‌های پزشکی، داروسازی، دندان‌‌‌پزشکی و دانشکده آموزش تحصیلات تکمیلی افتتاح شده است. طبق بسیاری از شاخص‌‌‌های عملکرد در رتبه‌‌‌بندی وزارت بهداشت، این دانشگاه سال‌‌‌هاست که در زمینه پزشکی پیشرو و آماده ارائه خدمات است.

دانشگاه پیراگوف روسیه
دانشگاه پیراگوف روسیه

دانشکده دندان‌‌‌پزشکی: دندان‌‌‌پزشکی تخصصی، داروسازی، داروسازی تخصصی و داروسازی بالینی که همه این موارد در دانشکده دندان‌‌‌پزشکی در حال ارائه است. دانشکده آموزش تحصیلات تکمیلی، با اشکال مختلف آموزش در بخش تحصیلات تکمیلی ارائه شده است.

آموزش، خارج از داروخانه‌‌‌ها و در دانشکده داروسازی برگزار می‌‌‌شود. کارمندان دانشگاه با موسسات آموزشی، شرکت‌‌‌های دارویی ۱۳ کشور خارجی در ۹ برنامه بین‌‌‌المللی و ۱۳ برنامه دولتی همکاری می‌‌‌کنند، طبق توافق‌‌‌نامه‌‌‌های منعقد شده، دانشگاه پیراگوف مسکو می‌‌‌تواند به همکاری با موسسات آموزشی خارجی زیر ادامه ‌‌‌دهد:

دانشگاه بیرمنگام ایالات متحد، دانشگاه وندربیل ایالات متحده، فرانکلین کالج پیرس، نیوهمپشایر ایالات متحده آمریکا، دانشگاه لیموژ فرانسه، دانشگاه بلگورود روسیه، دانشگاه پزشکی دولتی روسیه مسکو، دانشگاه پزشکی دولتی سنت پترزبورگ روسیه، آکادمی پزشکی دولتی کراسنویارسک روسیه. همچنین همکاری علمی بین‌‌‌المللی با گروه‌‌‌ها و آزمایشگاه‌‌‌های دانشکده‌‌‌های پزشکی دانشگاه‌‌‌های لهستان، روسیه، بلاروس، جمهوری چک، ارمنستان، اتریش و انگلستان ایجاد شده است.

دانشگاه پزشکی تحقیقات ملی پیروگوف

دانشگاه پیراگوف روسیه یک دانشگاه جهانی QS است که بر اساس آموزش پزشکی رتبه‌‌‌بندی شده است و دارای یک آموزش عالی با رتبه جهانی ۶۰۱ در بخش‌‌‌های بالینی، پیش بالینی و بهداشت است. این دانشگاه، یکی از قدیمی‌‌‌ترین و شناخته شده‌‌‌ترین دانشگاه‌‌‌های روسیه محسوب می‌‌‌شود. Pirogova تنها دانشگاه پزشکی در روسیه است که عنوان دانشگاه تحقیقات ملی، به آن اختصاص داده شده است. در حقیقت این دانشگاه، به عنوان یک سازمان مادر از مجموعه فناوری‌‌‌های پزشکی مسکو نشات می‌‌‌گیرد که بیش از ۲۰ سازمان علمی و تولیدی را برای هماهنگی در جهت توسعه فن‌‌‌آوری‌‌‌های جدید پزشکی و اجرای آنها در مراقبت‌‌‌های بهداشتی و عملی را، متحد می‌‌‌کند. همچنین این دانشگاه یک مرکز پزشکی علمی و آموزشی پیشرو برای پزشکان با تخصص‌‌‌های: پزشکی، اطفال، دندانپزشکی و داروسازی است.
مدرک دکترای ۶ ساله پزشکی در دانشگاه پیروگوف به کلیه بیمارستان‌‌‌های بزرگ مسکو وابسته است و فارغ‌‌‌التحصیلان پزشکی آن در طی دوره‌‌‌های کارآموزی در بیمارستان شرکت می‌‌‌کنند. دانشگاه پیروگوف همچنین به عنوان یکی از بزرگ‌‌‌ترین دانشگاه‌‌‌های پزشکی، در نظر گرفته می‌‌‌شود؛ که در زمینه پزشکی مولکولی، پزشکی شخصی، پزشکی احیا، داروسازی، پزشکی ترجمه، رهبری و مدیریت بهداشت، تحقیقاتی انجام می‌‌‌دهد. در حال حاضر، دانشگاه در حال ایجاد یک مرکز مرجع، برای ارائه مطالعات و ترجمه بالینی در کلاس‌‌‌های جهانی است.

دلایل انتخاب دانشگاه ملی تحقیقات پیراگوف روسیه عبارتست از:
• بزرگ‌‌‌ترین موسسه پزشکی اروپا با بیش از ۹۲۰۰ دانشجو؛
• شبکه‌‌‌ای بزرگ با بزرگ‌‌‌ترین بیمارستان‌‌‌های بالینی دولتی مسکو با آسیب‌‌‌شناسی‌‌‌های مختلف؛
• تمام بیمارستان‌‌‌های دولتی به دانشگاه پیروگوف متصل هستند، از این رو دانشجویان می‌‌‌توانند در دوره‌‌‌های کارآموزی شرکت کنند؛
• بزرگ‌‌‌ترین دانشگاه پزشکی برای انجام تحقیقات در مورد پزشکی مولکولی، پزشکی شخصی و غیره است؛
• کسب تجربه در این دانشگاه برای تشخیص، معالجه، جراحی بیماران و چگونگی بهبودی آنها؛
• امکان کمک به پزشکان ارشد در کلینیک‌‌‌ها وجود دارد، تا دانشجویان بتوانند نحوه درمان بیماران واقعی را تجزیه و تحلیل کنند؛

دانشگاه پیراگوف روسیه
دانشگاه پیراگوف روسیه

• تجربه در مراکز شبیه‌‌‌سازی مدرن برای برنامه‌‌‌های آموزشی. به عنوان مثال شرایط اضطراری برای اطفال، فن‌‌‌آوری‌‌‌های جدید پریناتال،جراحی داخلی؛
• صاحب حقوق انحصاری انجام IMAT (آزمون پذیرش پزشکی بین‌‌‌المللی، کمبریج) در روسیه است؛
• تحقیقات علمی و پژوهشی را در زمینه‌‌‌های مختلف علمی و آموزشی انجام می‌‌‌دهد و همچنین به همکاری بین المللی با مراکز پزشکی پیشرو در جهان می‌‌‌پردازد؛
• بهترین دانشگاه برای سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برای برگزاری کلاس‌‌‌های دانشجویی در زمینه‌‌‌های آناتومی و شیمی است؛
• دارای بهترین آزمایشگاه‌‌‌های‌‌‌ شبیه سازی پیشرفته برای آموزش بالینی است؛
• دارای ۳ مرکز تحقیقات پزشکی، ۸ بخش دانشگاهی و ۴ موسسه تحقیقاتی است؛
• دارای تیم‌‌‌های متخصص در بیمارستان‌‌‌های شهری و درمانگاه‌‌‌ها است؛
• بیمارستان‌‌‌هایی که دانشجویان در آنها آموزش می‌‌‌بینند، به تجهیزات پزشکی مدرن مجهز هستند.
• تجربه بالینی عملی، در این مراکز پزشکی تحت راهنمایی و آموزش متخصصان مجرب است.
• دانشگاه پیراگوف مسکو یک مقصد محبوب برای بسیاری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل پزشکی است.
• هزینه تحصیل در این دانشگاه بسیار ارزان است.
• شناسایی و اعتبار سنجی مناسبی در این دانشگاه وجود دارد.

دانشگاه پیراگوف روسیه، با ارائه مواردی از جمله: آموزش پزشکی، شناسایی و اعتبار سنجی مسئولیت لازم را در تعیین آینده شغلی و تأثیر طولانی مدت آن در آینده را بر عهده دارد.

برنامه MD به طور کامل توسط موسسات زیر ارائه شده است:
• سازمان بهداشت جهانی (WHO) : در فهرست بین‌‌‌المللی آموزش پزشکی موجود است؛
• شورای پزشکی سریلانکا (SLMC)؛
• شورای پزشکی عمومی (انگلستان)؛
• شورای پزشکی استرالیا (استرالیا)؛
• کمیسیون آموزش فارغ‌‌‌التحصیلان پزشکی خارجی( (ECFMG ایالات متحده آمریکا.
دلایل انتخاب آموزش IMC برای دانشگاه علوم پزشکی و تحقیقات ملی پیراگو مسکو عبارتست از:
• تنها موسسه‌‌‌ای که با MOS Lanka Investments و مرکز روسیه همکاری می‌‌‌کند؛
• داشتن دفتر سریلانکا که به همه در پشتیبانی و کار و پذیرش کمک می‌‌‌کند؛
• خدمات ارائه شده، توسط دفتر آموزش IMC در کلمبو واقع شده است؛
• راهنمای مناسبی در اخذ نامه‌‌‌های تصویب شده است؛
• اجرای یک برنامه آموزشی جامع و رایگان جهت آمادگی پیش دانشگاهی (Pre Med) تا شروع ترم برای کسب امتیاز رقابتی در بین دانشجویان برگزار می‌‌‌شود؛
• دارای آموزش جامع برای قبولی در “آزمون ورودی دانشگاه” است؛
• کمک به دانش آموزان در آموزش آزمون USMLE (ایالات متحده آمریکا) یا آموزش آزمون AMC (AUS) ؛
• راهنمایی برای انتخاب بهترین مربیان در سریلانکا پس از اتمام دوره پزشکی انجام شده است؛
• دارای نمایندگانی در مسکو برای رسیدگی به امور رفاهی دانشجویان؛
• ترتیب اسکان دانشجویان قبل از ورود آن‌‌‌‌‌‌ها، تسهیل شده است؛
• کمک به اسکان در مسکو. به عنوان مثال، خرید اقلام ضروری هنگام ورود؛
• در دانشگاه پیراگو مسکو، درجه نهایی صدور گواهینامه، توسط مقامات مربوطه در مسکو انجام می‌‌‌گیرد که آن‌‌‌ها به راحتی می‌‌‌توانند به دانشجویان کمک کنند. (برای دریافت گواهینامه نهایی معتبر)؛
• با هماهنگی دانشگاه و دفتر IMC ، برای غلبه بر مسائل مربوط به پشتیبانی علمی، می‌‌‌توانند کمک‌‌‌هایی را به عمل آورند.

آموزش مجوزهای لازم در دانشگاه پیراگوف مسکو

دانشگاه پیراگوف روسیه
دانشگاه پیراگوف روسیه

IMC با هدف پرورش ذهن برای جهان، به دانشجویان کمک می‌‌‌کند تا در امتحانات صدور مجوز پزشکی در سراسر جهان ظاهر شوند. اگر فارغ‌‌‌التحصیلان پس از اتمام موفقیت‌‌‌آمیز تحصیلات پزشکی خود، در خارج از کشور تمایل به تمرین پزشکی در سریلانکا داشته باشند، IMC Education دانشجویان را برای یافتن بهترین مشاوران آموزش ERPM راهنمایی می‌‌‌کند تا شایستگی‌‌‌های لازم برای حضور در آزمون ERPM / ACT16 را کسب کنند. همچنین IMC Education به بهترین مربیان آزمون شورای پزشکی در استرالیا وابسته است. بنابراین اگر دانشجویان بخواهند در آزمون شورای پزشکی استرالیا (AMC) حاضر شوند، می‌‌‌توان این دانشجویان را به سمت چنین مربیانی راهنمایی کرد.

IMC وابسته به Kaplan Medical است که بهترین مربیان خود را برای امتحان مجوز پزشکی دانشجویان آماده کرده است و در صورت تمایل به تمرین پزشکی در ایالات متحده، دانشجویان می‌‌‌توانند در این برنامه‌‌‌های آموزشی شرکت کنند. دانشگاه پیراگو مسکو همچنین به آموزش پیش دانشگاهی و جستجوی متقاضیان با استعداد، بسیار توجه دارد. برای دانشجویان، فعالیت‌‌‌های مختلفی از جمله مدرسه تابستانی پزشکی، سالن سخنرانی هفتگی، کلاس‌‌‌های استادانه و دوره‌‌‌های مقدماتی به زبان روسی و انگلیسی ارائه شده است. از سال ۱۹۵۹ این دانشگاه، دانشجویان بین‌‌‌المللی را می‌‌‌پذیرد. بیش از ۲۰۰۰ معلم در بیش از ۲۵۰ دوره، سخنرانی، سمینار و کلاس‌‌‌های آزمایشگاهی عملی در علوم طبیعی، انسانی و پزشکی ارائه شده است.

همچنین این موسسه فعالانه درگیر تحقیق و اجرای پیشرفت‌‌‌های خود در عمل بالینی است. در سال ۲۰۱۰، تنها مرکز آموزشی پزشکی بوده است. مراکز بالینی دانشگاه، درمان‌‌‌های مدرن را برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی ارائه می‌‌‌دهند. همچنین مطالعات پیش بالینی و بالینی فعال (به صورت قراردادی) از داروهای جدید و تجهیزات پزشکی پشتیبانی می‌‌‌کنند.

دانشگاه پیراگوف روسیه مشتاقانه منتظر پذیرش افراد در دانشگاه علوم پزشکی تحقیقات ملی روسیه است. راه رسیدن به آینده با اولین قدم توسط خود فرد آغاز می‌‌‌شود، لذا این دانشگاه شرایط مطلوب را برای تحصیل کارآمد در دانشگاه خود فراهم کرده است. در دانشگاه پیراگو مسکو، زندگی دانشجویی شگفت‌‌‌انگیزی وجود دارد. بیش از ۱۰۰ مسابقه برای دانشجویان در دانشگاه در نظر گرفته شده است. این دانشجویان، قهرمان وزارت بهداشت عمومی و توسعه اجتماعی روسیه شده‌‌‌اند و مدال‌‌‌های زیادی کسب کرده‌‌‌اند.

گزینه‌‌‌های مختلفی برای کشف دانشجویان وجود دارد. برای آ‌‌‌نها ساحل، سالن بدن‌‌‌سازی، زمین‌‌‌های ورزشی برای بازی فوتبال، بسکتبال، والیبال، تنیس و غیره ساخته شده است. بسیاری از دانشجویان داوطلب اهدا خون هستند. فعالیت‌‌‌های داوطلبانه شامل: موارد خیریه، حمایت از یتیم‌‌‌خانه، فعالیت برای کودکان بیمار و غیره است. پذیرش مستقیم MBBS در روسیه اکنون در دانشگاه پزشکی ملی تحقیقات پیروگوف روسیه در دسترس است.

امکانات دانشگاه پیراگوف مسکو

• انجمن علمی دانشجویی، که به دانشجویان کمک می‌‌‌کند تحقیقات بین‌‌‌المللی خود را منتشر کنند؛
• مراکز داوطلب دانشجویی برای انجام کارهای اجتماعی؛
• جنبش تدریس خصوصی، برای دریافت شهریه اضافی از روسای اتحادیه دانش‌‌‌آموزان و معلمان؛
• مرکز آموزش و بررسی افکار عمومی دانشجویان ارشد جهت بهبود زندگی با کیفیت آنان در دانشگاه؛
• مرکز فعالیت‌‌‌های ورزشی کاملاً تسهیل شده در (داخل و خارج)؛
• کارگاه‌‌‌های خلاقانه برای نمایش استعدادهای دانش‌‌‌آموزان و دانشجویان؛

دانشگاه پیراگوف روسیه
دانشگاه پیراگوف روسیه

• کتابخانه‌‌‌ها به کلیه مجلات پزشکی (صوتی و تصویری) مجهز هستند؛
• دانشکده‌‌‌ها توسط امکاناتی که در (دانشکده‌‌‌های درمانی، کودکان، پزشکی بیولوژیک، دندانپزشکان و داروسازی) وجود دارد، تسهیل می‌‌‌شوند.

محل اقامت در دانشگاه پیراگوف مسکو

دانشگاه پیراگوف روسیه برای دانشجویان، زندگی راحتی را فراهم کرده است که موجب شده تا سطح تحصیلات، سطح زندگی اجتماعی و پیشرفت هر دانشجو را تشویق کند. این دانشگاه دارای ۴ بلوک مسکونی برای ۳۲۸۰ تخت است. ۴۰۰ مکان برای متقاضیان غیرمقیم در خوابگاه اختصاص داده شده است، ۳۷۰ مکان برای متقاضیان تحصیلات کارشناسی و تخصص‌‌‌های مختلف و ۳۰ مکان برای متقاضیان دیگر فراهم شده است. این دانشگاه، محل اقامت راحت و دنجی را به کلیه دانشجویان بین‌‌‌المللی ارائه می‌‌‌دهد. اتاق‌‌‌ها بر اساس جنیست طبقه‌‌‌بندی شده و به طور کامل با سیستم سرمایشی و گرمایشی مجهز شده‌‌‌اند.

این دانشگاه همچنین امکان خشکشویی و آشپزخانه در هر طبقه را برای دانشجویان فراهم کرده است تا هر کس به تنهایی بتواند به کارهای خود رسیدگی کند. اگر دانشجویان به دنبال یک محل اقامت خصوصی هستند، نمایندگان منتخب در مسکو در رزرو چنین آپارتمان‌‌‌هایی به آنها کمک خواهند کرد.

نتایج شغلی در دانشگاه پیراگوف مسکو

دانشگاه پیراگوف روسیه، پس از اقامت متخصصان جوان، درمانگاه‌‌‌های پلی‌‌‌کلینیک، آمبولانس و ایستگاه‌‌‌های مراقبت‌‌‌های فوری، بیمارستان‌‌‌ها و کلینیک‌‌‌های خصوصی، هتل‌‌‌ها، داروخانه‌‌‌ها، بیمارستان‌‌‌ها، موسسات رفاه اجتماعی و … در انتظار پزشک هستند. فرصت‌‌‌های شغلی گسترده‌‌‌ای برای یک پزشک به عنوان رئیس بخش، وجود دارد. فارغ‌‌‌التحصیلان می‌‌‌توانند در این دانشگاه به فعالیت‌‌‌های تحقیقاتی بپردازند، وارد تحصیلات تکمیلی شوند و سپس به عنوان دکترای علوم، در یک دانشگاه پزشکی تدریس کنند.

دانشگاه پیراگوف روسیه
دانشگاه پیراگوف روسیه

شغل یک پزشک شامل: آموزش بیشتر در رشته پزشکی است. اگر دانشجویان تمایل به تمرین پزشکی دارند، برنامه پزشکی ارائه شده توسط دانشگاه ملی تحقیقات پزشکی پیروگوف روسیه، به آن‌‌‌ها این امکان را می‌‌‌دهد تا به تمرینات خود بپردازند. همچنین یک مدرک بین‌‌‌المللی به همه فارغ‌‌‌التحصیلان داده شده تا در یکی از برترین مدارس پزشکی جهان تحصیل کنند و با مدرک پزشکی خود در انگلستان فارغ‌‌‌التحصیل شوند. صلاحیت پزشکی دانشگاه پیراگو مسکو توسط چندین هیئت پزشکی در سراسر جهان شناخته شده است، از این رو امکان فعالیت در هر جای دنیا وجود دارد.

دانشجویی که مایل به ادامه فعالیت پزشکی خود در این کشور است، می‌‌‌تواند با موفقیت در هنگام شرکت در سخنرانی‌‌‌های پشتیبانی برای امتحان، مجوز پزشکی خود را انتخاب کند. اگر دانشجویان مایل به دریافت درجه تخصص در جراحی، کودکان، زایمان، روانپزشکی یا هر مورد دیگری هستند، باید مطالعات بیشتری را انجام دهند.

سخن پایانی

دانشگاه پیراگوف روسیه یکی از قدیمی‌‌‌ترین مدارس عالی پزشکی در روسیه است که در سراسر جهان شناخته شده است. در سال ۲۰۱۶، این دانشگاه صد و دهمین سالگرد خود را جشن گرفته است. مشارکت‌‌‌های پایدار و دنبال‌‌‌کننده در حوزه‌‌‌های پزشکی و آموزش‌‌‌های بهداشتی از عوامل موثر در این دانشگاه است. دانشگاه علمی کاربردی جزء مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی است که برنامه‌‌‌های آموزشی مختلفی را در تمام سطوح در حوزه‌‌‌های پزشکی بالینی، پزشکی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی و داروسازی ارائه می‌‌‌دهد. این دانشگاه به طور جدی درگیر سیستم توسعه ادامه تحصیل حرفه‌‌‌ای برای فعالیت پزشکان است. در آخر باید اشاره کرد که کشور روسیه با داشتن دانشگاه های متعدد و معتبر هر ساله پذیرای تعداد زیادی دانشجو از سرتاسر دنیا است و دانشجویان زیادی برای پذیدش در دانشگاه های مختلف این کشور هرساله درخواست ارسال می‌‌‌کنند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + نوزده =