دوره زبان برای تحصیل در روسیه

دوره زبان برای تحصیل در روسیه

شرکت در دوره زبان برای تحصیل در روسیه فرصتی استثنایی برای دانشجویان بین المللی است. تحصیل در کشور روسیه این امکان را برای دانشجویان فراهم می کند تا بتوانند ضمن آشنایی با زبان روسی با مردم نیز ارتباط برقرار کنند. فراگیری زبان روسی محدودیت سنی ندارد و افراد متقاضی هیچ نیازی به آموزش مقدماتی برای شرکت در دوره های زبان روسی ندارند.

زبان مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه های روسیه

اکثر دانشگاه های معتبر کشور روسیه دروس خود را به زبان انگلیسی، روسی و فرانسوی ارائه می‌ کنند. چنانچه دانشجویان خارجی تمایل داشته باشند می توانند، زبان انگلیسی را برای تحصیل در این کشور انتخاب کنند و تحصیل خود را با زبان انگلیسی شروع کرده و سپس زبان تحصیل خود را به زبان روسی تغییر دهند.

به دلیل اینکه زندگی و تحصیل در هر کشوری نیازمند آشنایی با زبان رسمی آن کشور است، بنابراین شرکت در دوره زبان برای تحصیل در روسیه و آشنایی با زبان روسی نیز یکی از ملزومات زندگی و تحصیل در روسیه است.

دوره زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه های روسیه

دانشجویانی که زبان انگلیسی را برای تحصیل در دانشگاه های این کشور انتخاب می کنند، بایستی مدرک زبان انگلیسی مانند مدرک زبان تافل یا آیلتس داشته باشند. دانشگاه مورد نظر پس از تأیید مدارک دانشجویان و اثبات مهارت زبانی آن ها مجوز تحصیل به زبان انگلیسی را صادر می کند.

دانشجویان خارجی می ‌توانند پس از ورود به کشور روسیه از طریق ثبت نام در موسسه های مختلف دوره های زبان انگلیسی را سپری کنند. برای دانشجویان این امکان نیز وجود دارد که قبل از ورود به روسیه در کشور خود دوره های آموزش زبان انگلیسی را بگذرانند و پس از گرفتن مدرک زبان به این کشور سفر کنند.

هزینه های مربوط به شرکت در دوره زبان برای تحصیل در روسیه هزینه هایی بسیار مناسب است و بستگی به شرایط موسسه آموزش زبان دارد.

دوره زبان روسی در برای تحصیل در دانشگاه های روسیه

دوره های آموزشی زبان روسی پادفک، برای دانشجویان بین المللی که قصد دارند تحصیل خود را به زبان روسی ادامه بدهند به چند روش وجود دارد. از آنجا که برای شرکت در کلاس های زبان روسی سطح زبانی مشخصی تعیین نشده است، دانشجویان بدون نیاز به شرکت در آزمون زبان و یا آشنایی با زبان روسی می‌ توانند در انواع دوره زبان برای تحصیل در روسیه شرکت کنند.

·       دوره آمادگی زبان روسی

شرکت در دوره آمادگی زبان در دانشگاه های روسیه به مدت یک سال طول می ‌کشد و تدریس در این دوره ها توسط اساتید مجرب زبان روسی انجام می شود. بسیاری از دانشجویان می توانند طی این یک سال زبان روسی را به خوبی فرا بگیرند و با دروس پایه نیز آشنا شوند.

·       دوره های پیشنهادی زبان روسی

در کشور روسیه برخی از دانشگاه ها شرایطی را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم کرده اند تا بتوانند نیاز های خود را برای آشنایی به زبان روسی برآورده کنند و طی مدت ۳ الی ۴ ماه آموزش های لازم برای آشنایی به زبان روسی را بگذرانند.

·       دوره های تابستانی زبان روسی

برخی از مدارس بین‌المللی در کشور روسیه دوره های تابستانی زبان برگزار می کنند. به علت گستردگی کلاس ها و برنامه های این مراکز، دانشجویان بین المللی می توانند طی مدت سه تا هشت هفته در این دوره ها شرکت کرده، آمادگی لازم برای آشنایی به زبان روسی را به دست بیاورند و مدرک زبان خود را دریافت کنند.

·       دوره زبان روسی مجازی

شرکت در کلاس های زبان روسی و گذراندن دوره زبان برای تحصیل در روسیه از طریق مجازی و قبل از ورود به کشور روسیه نیز امکان پذیر است. نسبت به سایر دوره های زبان، این دوره مزیت خاصی که دارد این است که دانشجویان می ‌توانند در هر زمانی که بخواهند قبل از ثبت نام در دانشگاه و ورود به کشور روسیه با زبان روسی آشنا شوند.

جستجو در وب سایت رسمی موسسه دولتی زبان روسی پوشکین و به دست آوردن اطلاعات در زمینه آموزش زبان روسی، به دانشجویانی که قصد دارند در خارج از کشور روسیه آموزش زبان ببینند توصیه می شود. برخی از موسسه های آزاد آموزش زبان روسی نیز شرایطی را فراهم کرده اند که دانشجویان خارجی بتوانند در دوره ‌های زبان شرکت کنند و آمادگی لازم را به دست بیاورند.

دوره زبان روسی در برای تحصیل در دانشگاه های روسیه
دوره زبان روسی در برای تحصیل در دانشگاه های روسیه

سخن پایانی

گذراندن دوره زبان برای تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی و روسی امکان پذیر است. هزینه های دوره زبان در کشور روسیه مقرون به صرفه است و آشنایی به زبان روسی برای ارتباط با مردم، زندگی و اشتغال در این کشور امری ضروری است. در نهایت انتخاب زبان تحصیل در کشور روسیه به دلخواه دانشجویان است و می توانند از بین زبان روسی و انگلیسی یک زبان را انتخاب کنند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =