مشکلات زندگی در روسیه بخش دوم

مشکلات زندگی در روسیه بخش دوم

مشکلات زندگی در روسیه بخش دوم  :

مشکل سردی هوا در روسیه

کشور روسیه به علت نزدیکی به قطب شمال، زمستان ‌های بسیار سرد و طولانی دارد. در مقابل تابستان ‌های این کشور کوتاه بوده و آب ‌و هوای معتدلی دارد. به همین منظور یکی از مشکلات زندگی در روسیه را می ‌توان آب ‌و هوای سرد و خشن این کشور دانست که برای بسیاری از مهاجران خارجی قابل تحمل نیست.

قوانین سخت گیرانه در روسیه و ممنوعیت ها

در کشور روسیه به دلیل بالا بودن سطح امنیتی و قوانین سختگیرانه، درباره اقدامات مهاجران خارجی ۲۷ قانون مجزا توسط دولت این کشور تعیین شده که اگر هر یک از مهاجران یا دانشجویان خارجی این اعمال را انجام دهند، از کشور روسیه اخراج می شوند.

مصرف مواد مخدر، انجام اعمالی که برای فرد سوء سابقه ایجاد کند و یا مخالف امنیت ملی کشور روسیه باشد، از جمله این موارد است. در کل به دلیل بالا بودن آمار جرم و جنایت در کشور بزرگ روسیه، رفتار پلیس رفتار خشن و نامناسبی است.

به همین دلیل تا می‌ توانید کاری انجام ندهید که سر و کارتان به پلیس روسیه بیفتد. وارد کردن برخی از دارو ها نیز مانند کدوئین بر طبق قوانین سختگیرانه روسیه ممنوع است و اگر هنگام ورود به خاک روسیه دارو های ممنوع را به همراه داشته باشید جریمه می شوید.

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام ورود به روسیه به آن دقت کنید این است که ۲۴ ساعت پس از وارد شدن به خاک روسیه باید به مراجع قانونی مراجعه کنید و اعلام حضور کنید در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد.

مشکل خدمات بهداشتی در بیمارستان های دولتی روسیه

اگرچه کشور روسیه از نظر سیستم بهداشتی و خدمات درمانی یکی از کشور های پیشرفته در دنیا محسوب می‌شود اما رسیدگی و خدمات بهداشتی در بیمارستان های دولتی این کشور مناسب نیست و این خود یکی از مشکلات زندگی در روسیه است که می‌تواند با سلامت افراد سر و کار داشته باشد و زندگی آن ها را دچار مخاطره کند.

مشکل امنیت و بالا بودن جرم و جنایت در روسیه

کشور روسیه یکی از کشور های پیشرفته در دنیا محسوب می شود و در طی سال های گذشته به دلیل بالا بودن رشد اقتصادی این کشور، فرصت ‌های شغلی بسیاری برای مهاجران به وجود آمده است. همین امر سبب شده تا مهاجران خارجی از سراسر کشور های دنیا به این کشور مهاجرت کنند اما یکی از مشکلات زندگی در روسیه با وجود اقتصاد مناسب و رفاه نسبی مردم این کشور، بالا بودن آمار دزدی و جیب بری است.

مشکل امنیت و بالا بودن جرم و جنایت در روسیه
مشکل امنیت و بالا بودن جرم و جنایت در روسیه

بنابراین به مهاجران و دانشجویان خارجی که می خواهند در این کشور اقامت داشته باشند توصیه می‌ شود که همیشه از وسایل نقلیه عمومی و تاکسی برای رفت و آمد استفاده کنند، زیرا بسیاری از راننده های نا آشنا ممکن است قصد کلاهبرداری از شما را داشته باشند.

از دوستی با افرادی که نمی شناسید پرهیز کنید زیرا افراد کلاهبردار و سودجو به بهانه دوستی، از مهاجران خارجی کلاهبرداری های زیادی را انجام داده اند.

مشکلات زندگی در روسیه بخش دوم ///

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 8 =