منابع آموزشی دوره پادفک روسیه

خانه / منابع آموزشی دوره پادفک روسیه

منابع آموزشی دوره پادفک روسیه – در سال‌ های اخیر بحث مهاجرت تحصیلی به روسیه به یکی از موضوعات بسیار داغ در بین دانشجویان و حتی خانواده ها  تبدیل شده است.  به هر حال ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های معتبر جهان در آینده شغلی و شرایط زندگی افراد تاثیر می‌گذارد. متاسفانه رخدادهای تلخ در کشور ما باعث شده است که دانشجویان تمایل داشته باشند برای ادامه تحصیل به کشور های خارج بردند.

تحصیل در دانشگاه های روسیه یکی از گزینه های بسیار مناسب  برای این منظور خواهد بود اما نکته بسیار مهم  این است که دانشجویان باید قبل از ورود به دانشگاه، دوره پادفک روسیه را سپری کرده باشند. در این مقاله شما را با منابع آموزشی دوره پادفک روسیه و لزوم سپری کردن آن آشنا خواهیم کرد.

 اهمیت داشتن مدرک دوره پادفک روسیه

به هر حال هر کدام از کشورهای خارجی برای پذیرش دانشجو، شرایطی را تعریف می کنند. اگر شما قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های روسیه را دارید لازم است بدانید که قبل از مهاجرت تحصیلی به روسیه باید دوره پادفک را سپری کرده باشید.

قطعاً تحصیل کردن در دانشگاه های بسیار عالی این کشور  مزیت های بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت که مهمترین آن تامین آینده شغلی است. به عبارت دیگر  اطمینان خواهید داشت که بعد از فراغت از تحصیل از یک دانشگاه معتبر می توانید در همان کشور مشغول به کار شوید. اما یکی از شرایط لازم برای تحصیل در روسیه تسلط کافی به زبان روسی و آشنایی با کلمات و عبارات های تخصصی مختص به رشته خود شما است. با توجه به اینکه در کلاس های دانشگاه های روسیه تدریس براساس زبان روسی انجام می گیرد بنابراین لازم است دانشجو قبل از ورود به دانشگاه، دوره پادفک روسیه را سپری کرده باشد.

منابع آموزشی دوره پادفک روسیه
منابع آموزشی دوره پادفک روسیه

 معرفی دوره پادفک روسیه

نکته بسیار مهم این است که دوره پادفک روسیه  برای هر رشته تحصیلی متفاوت بوده و به همین دلیل منابع و طول دوره پادفک بین رشته های دانشگاهی تفاوت خواهد داشت. در اولین قدم لازم است آزمون تعیین سطح برگزار گردد.

داوطلبان در این آزمون  شرکت می کنند تا مشخص شود که تا چه اندازه به زبان روسی تسلط دارند. براساس رشته انتخابی شما جهت تحصیل و همچنین نتیجه آزمون تعیین سطح،  طول دوره بین یک ماه تا یک سال برای شما تعریف خواهد شد.

برای مثال کسانی که هیچ گونه آشنایی با زبان روسی نداشته باشند بین ۸ ماه تا ۱۲ ماه باید در این دوره شرکت نمایند. بعد از اتمام دوره پادفک روسیه باید داوطلب در آزمون امتحان نهایی شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را به دست بیاورد. به شرط قبولی می توان مدرک را به دانشگاه مربوطه ارائه نمود و تحصیل در دانشگاه را آغاز کرد.

معرفی منابع دوره پادفک روسیه

یکی از سوالاتی که کاربران مطرح می‌کنند این است که برای شرکت در دوره پادفک روسیه باید چه منابعی را مطالعه نمود.  به طور کلی منابع این آزمون عمدتاً براساس رشته تخصصی شما معرفی می‌شود.

بنابراین باید برای پیدا کردن منابع ابتدا رشته تحصیلی خود را در نظر بگیرید. البته با توجه به اینکه در ترم های ابتدایی شما باید به زبان روسی و قواعد آن آشنا شوید، لازم از منابع آموزشی شامل گرامر زبان روسی، مهارت های خواندن، نوشتن و حتی مکالمه زبان روسی استفاده کنید. بعد از سپری کردن دوره اولیه، شما وارد ترم های بعد می شوید که متناسب با رشته تحصیلی، منابعی به شما معرفی خواهد شد.

 مزایای شرکت در دوره پادفک روسیه

اگر شما قصد مهاجرت تحصیلی به روسیه را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما در دوره پادفک روسیه شرکت نمایید. شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که براساس رشته تحصیلی ما تدریس با زبان بین الملل نیز انجام می گیرد بنابراین چه نیازی به آموزش زبان روسی خواهد بود؟ به طور کلی سپری کردن دوره پادفک روسیه چند مزیت را برای شما خواهد داشت:

–        اولین و مهمترین مزیت دوره پادفک روسیه، تسلط کافی به زبان روسی است. به هرحال شما قرار است چندین سال برای تحصیل در این کشور زندگی کنید. حتی شاید تصمیم بگیرید که برای همیشه این کشور را برای زندگی خود انتخاب نمایید. بنابراین تسلط کافی به زبان روسی باعث می‌شود که شما در زندگی اجتماعی خود به مشکل برخورد نکنید.

–        همچنین از نظر کاری نیز دچار محدودیت نخواهید بود. به خصوص اگر بخواهید به عنوان یک استاد در دانشگاه های روسیه تدریس نمایید.

–        دوره پادفک روسیه کمک می کند تا شما بتوانید به فرهنگ و آداب و رسوم این کشور نیز مسلط شده و در برقراری ارتباط با مردم قوی تر شوید.

–        حتی شما می توانید به کمک دوره پادفک روسیه و تسلط به این زبان، در سایر کشورهای روسی زبان نیز اقدام به تحصیل یا زندگی نمایید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =